TERVISLIKUD ŠOKOLAADISED MUFFINID

22:48

Olen väga suur muffinite fänn, kuid mind häirib, et muffinid sisaldavad väga palju valget suhkrut ning nisujahu. Ausalt öeldes olin arvamusel, et sellist kooslust nagu maitsev ja tervislik muffinite puhul kasutada ei saa.

Mulle meeldib teiste blogisid lugeda ja inspiratsiooni saada- täna hommikul leidsin ühe retsepti ning ma olin kindel, et pean seda ümber tegema ja katsetama.

Välja tulid väga maitsvad muffinid- ja mitte ainult minu arvates. Lasin teistel ka proovida ja vastuseks sain ainult, et need on ühed head šokolaadimuffinid. Jäin väga rahule ja seda retsepti kasutan ma kindlasti veel! :)

 PALJU TERVISLIKUMAD ŠOKOLAADISED MUFFINID

Vaja läheb:
 2 purki kidney ube
♥ 6 muna
♥ 5 slp mett
♥ 3 tl vanillisuhkrut
♥ 1 tl küpsetuspulbrit
♥ 2.5 dl kaerahelbeid
♥ 1.5 dl kakaopulbrit
♥ 5 slp võid
♥ 2 banaani
♥ 100 g pähklišokolaadi

Loputa ja nõruta oad. Pane kõik ained väljaarvatud šokolaad blenderisse ja töötle ühtlaseks. Tükelda šokolaad. Lisa segule. Jaga segu muffinivormidesse ja pane need 180 kraadisesse ahju, umbes 25 minutiks.

Lase muffinitel jahtuda enne söömist. Peale soovitan teha näiteks kohupiima/vahukoore kreemi. :)


You Might Also Like

2 kommentaari

  1. Anonüümne30 märts, 2015

    Üldiselt pole vastu ööd selliseid postitusi sobiv lugeda :) Aga neid ma pean proovima. Arvan, et jätan välja ka vaniljesuhkru ja või asemel panen kookosrasva ja šokolaadina kasutan tumedat šokolaadi. Eks näis, mis välja tuleb :P Kreemi ma ilmselt ei tee üldse peale, aga hea kreemi saab nt kohupiima ja kookoskreemi combost ;)

    (kommentaari jättis Siret K. :))

    VastaKustuta
  2. Super head ideed! :) Ma pole tumeda šokolaadi fänn, sellepärast ma ei kasuta seda kuskil. :D Usun, et need muffinid tulevad sul väga head! Aga kui oled katsetanud, anna ikka teada! :)

    VastaKustuta