DOMINO TRÜHVLID

09:41

Domino trühvleid võib nimetada ka- maailma kõige lihtsamad trühvlid, sest ausalt, seda need on. Köögikombain teeb peaaegu kogu töö Sinu eest ära, kõlab ju hästi eks? Ainult viska armastusega küpsised masinasse, veereta pallid ja kalla šokolaadiga üle, kui lihtne!
Maitselt on need minu arust parimad trühvlid, domino küpsised + šokolaad. Kellele meeldivad maitselt näiteks mesikäpa küpsised rohkem, võib ka neid kasutada aga dominod- need on ikka minu arust kõige kõigemad. :)

DOMINO TRÜHVLID

♥ 125g toorjuustu
♥ 2x175g domino küpsiseid
♥ 150g šokolaadi, kui kastad ainult pealt. 200g šokolaadi, kui veeretad pallid šokolaadi sisse

Võta küpsised karbist ja pane kombaini, purusta. Seejärel lisa toorjuust ja las köögikombain töötleb segu ühtlaseks.


Edasine on igaühe enda otsustada, kui palju parajasti aega on. Mina panin segu külmkappi paariks tunniks, kui aega on vähe, vooli kohe pallid. Enne šokolaadiga katmist peavad veeretatud pallid kindlasti külmkapis seisma, kasvõi 15 minutit, et nad päris pehmed poleks. Edasi sulata šokolaad (näiteks veevannil) ja kata pallid šokolaadiga. Otsusta ise, milliseid trühvleid tahad, kas soovid ainult väikse hunniku šokolaadi lusikaga peale tõsta või soovid hoopis kõik pallid šokolaadis uputada. Mõlemad variandid sobivad hästi.


Kahjuks mul ei ole nendest trühvlitst väga häid pilte aga pisikese ettekujutuse saab ikka.

Tegin neid trühvleid Krista sünnipäevaks, mis möödus.. no ikka väga kiftilt! Palju köögis askeldamist, uusi inimesi ja naeru. Ma tunnen Kristat veidi üle aasta aga juba ta on mulle nii oluline, nagu tunneksin teda vähemalt 10 aastat, how cool is that! 




G. 

You Might Also Like

0 kommentaari