MINUST

21:04

21. aastane brünett, kes on biggest food lover.:D


16 suvalist fakti minu kohta.

1. Mul on maailma kõige lahedam elukaaslane.

2. Töötan Peetris lasteaias.

3. Ma armastan söögi tegemist, eriti kondiitri alal.

4. Ma ei söö rosinaid.

5. Masterchef ja My Kitchen Rules- kõik hooajad on vaadatud ja ilma liialdamata peaaegu iga osa on umbes 8 korda vaadatud (kui telekast tuleks, vaataksin veel).

7. Vihkan ootamist.

8. Mul on tattoo, mille tegime emaga koos, ühesugused.

9. Annan endast parima, et minu ümber olevad tähtsad inimesed palju naerataksid, siit ka punkt number 10.

10. Andmisrõõm on suurim rõõm- armastan teha kingitusi.

11. Vihkan kasutute asjade hoidmist või kinkimist.

12. Kardan hobuseid.

13. Avastan gluteenivaba maailma.

14. Söön väga minimaalselt nisujahu (nisujahu talumatus). Teatud asjadel pole veel leidnud head alternatiivi.

15. Olen linnas elanud poolteist aastat ja pole ostnud mitte ühtegi pakki valget suhkrut. :D

 16. Mulle meeldib otsekohesus, kuid vihkan, kui unustatakse elementaarne viisakus.


You Might Also Like

0 kommentaari