BANAANI PANNKOOGID

17:48

Olen katsetanud pannkoogi retsepti, mis sisaldab kaerahelbeid, muna ja banaani. Maitse jäi mannetu ja tekstuur polnud ka suurem asi. Niisiis olin ma käega löönud nendele legendaarselt lihtsatele muna & banaani pannkookidele.

Nüüd üleeile nägin üht blogijat all olevat retsepti tegemas ja mul tekkis jällegi elevus. Ei mingit jahu, valget suhkrut ega piima, kõlab ju super hästi. Mulle ei andnud rahu ja nii ma neid täna hommikul tegema asusingi.

Neid küpsetada oli imelihtne ja valmistada, rohkem kui imelihtne. Mul oli millegipärast eelarvamus, et neid on raske ümber keerata. Ei ole, kõik on väga lihtne.

Isaga istusime laua ääres ja maitsesime, millega tegu. Isa sõi ja hakkas naerma küsides ''Oota, mis sa siia sisse panid?''. Ma siis vastasin, et muna ja banaani, that's it. Ta oli üllatunud ja ütles ''Ausalt ka või, sa peaksid neid tihedamini tegema, väga head on''. Tegin mõtetes salaja kukerpalle, lõpuks ma võlusin teda mingisuguse tervisliku toiduga.

BANAANI PANNKOOGID

Vajad:
♥ 3 banaani
♥ 5 muna

♥ Marju ja puuvilju (valik on sinu, millega pannkooke sööd)

Suru banaan kausis katki, näiteks kahvli või pudrunuiaga. Löö juurde munad. Sega ja asu küpsetama. Küpsetamiseks kasutasin kookosõli aga sobib ka tavaline.

Pane peale täpselt seda, mida hing ihaldab.


Bon Appétit! G. 

You Might Also Like

0 kommentaari